.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است.
حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است. (ادامه)
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟! رفیقان می روند نوبت به نوبت! / حالا نوبت به آقا سعید رسید ....
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟!(ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
شمال نیوز : مادر گرانقدر برادران فرهیخته رنجبر فرح آبادی دارفانی را وداع گفت . برادران رنجبر فرح آبادی داغدار شدند
شمال نیوز : مادر گرانقدر برادران فرهیخته رنجبر فرح آبادی دارفانی را وداع گفت .(ادامه)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است. ۱۸ دی، سالروز تظاهرات خونین ساروی ها علیه رژیم ستمشاهی(يادداشت)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است.(ادامه)
دکتر صادقعلی رنجبر * سردار دلها، سرباز ولایت(يادداشت)
دکتر صادقعلی رنجبر *(ادامه)
شمال نیوز : احداث پالایشگاه،پتروشیمی،اتوبان و بزرگراه ساحلی،احداث بزرگترین شهر بازی ساحلی ،ایجاد مترو و تراموا بین تهران و مازندران و دهها پروژه بزرگ دیگر از جمله وعده های نامحقق روسای دولتهای گذشته به مردم استان بوده است. استاندار برنامه عملیاتی ارائه نماید/ فرصت سوزی دستاورد همیشگی مازندران !
شمال نیوز : احداث پالایشگاه،پتروشیمی،اتوبان و بزرگراه ساحلی،احداث بزرگترین شهر بازی ساحلی ،ایجاد مترو و تراموا بین تهران و مازندران و دهها پروژه بزرگ دیگر از جمله وعده های نامحقق روسای دولتهای گذشته به مردم استان بوده است.(ادامه)
دکتر صادقعلی رنجبر ایام الله دهه فجر، مظهر اقتدارماست(يادداشت)
دکتر صادقعلی رنجبر(ادامه)
الویت اخلاق اسلامی در نگاه علامه دهر(يادداشت)
(ادامه)
یار مهربان و رزمنده بی نام و نشان!(يادداشت)
(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد
مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف مازندران از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز : مجلس، عصاره اراده ملت و بالاترین نهاد قانون گذاری و نیز دیده بان نظارتی مردم در عرصه های مدیریتی عالی کشور است که طی آن زمینه ساز تحقق اعمال اراده ی مردم در بالاترین سطوح نظام خواهد شد!.... « مجلس » مهد کودک یا مدرسه ی پیرمردها نیست !
شمال نیوز : مجلس، عصاره اراده ملت و بالاترین نهاد قانون گذاری و نیز دیده بان نظارتی مردم در عرصه های مدیریتی عالی کشور است که طی آن زمینه ساز تحقق اعمال اراده ی مردم در بالاترین سطوح نظام خواهد شد!....(ادامه)
صادقعلی رنجبر رادیو، صمیمی ترین رسانه!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز : این ها فقط خیالات دلخوش کننده ای است که در واقعیت نمی گنجد و مازندران بجز شهدا و سرمایه های معنوی و اقلیمی اش، دارای هیچ افتخار اقتصادی و یا رفاهی نیست و آنچه در مازندران می گذرد، صدقه سر اقلیم استثنایی آن شامل دریا و جنگل است که تا حدودی مازندران را سرپا نگه می دارد!.... مازندران و «بودجه بخور و نمیر»استانی و ملی !
شمال نیوز : این ها فقط خیالات دلخوش کننده ای است که در واقعیت نمی گنجد و مازندران بجز شهدا و سرمایه های معنوی و اقلیمی اش، دارای هیچ افتخار اقتصادی و یا رفاهی نیست و آنچه در مازندران می گذرد، صدقه سر اقلیم استثنایی آن شامل دریا و جنگل است که تا حدودی مازندران را سرپا نگه می دارد!....(ادامه)
سروقامت روزگار من ، سردار شهید طوسی(يادداشت)
(ادامه)
ذوق زدگی و دق مرگی دو آفت احساسی در دیپلماسی و توافقات سیاسی(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: یکی از زشت ترین پدیده های اجتماعی، انحصارگرایی، تمامیت خواهی و گاهی ادعاهای دروغین و احساس مالکیت کاذب نسبت به مقدس ترین واژه ها و واقعیت های اجتماعی از سوی افراد، احزاب، جناح ها و طیف های خاص در جامعه و متهم کردن دیگران به قرارگرفتن در جبهه مقابل است که متأسفانه گاهی و مخصوصاً در سالهای منتهی به انتخابات ... تبعات رفتار انحصاری و استفاده ابزاری از مصادیق ارزشی و هنجاری!
شمال نیوز: یکی از زشت ترین پدیده های اجتماعی، انحصارگرایی، تمامیت خواهی و گاهی ادعاهای دروغین و احساس مالکیت کاذب نسبت به مقدس ترین واژه ها و واقعیت های اجتماعی از سوی افراد، احزاب، جناح ها و طیف های خاص در جامعه و متهم کردن دیگران به قرارگرفتن در جبهه مقابل است که متأسفانه گاهی و مخصوصاً در سالهای منتهی به انتخابات ...(ادامه)
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که.... «هفت تپه» قدمگاه شهیدان؛گمنامی دراوج خوشنامی!
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که....(ادامه)
صادقعلی رنجبر * الزامات همدلی و همزبانی دولت و ملت(يادداشت)
صادقعلی رنجبر *(ادامه)
شمال نیوز : کسی تردید ندارد که نوروز ما در فاطمیه، رنگ و بوی خاصی خواهد داشت و مردم ضمن رعایت آداب و رسوم حسنه نوروزی مثل دعای عید، نماز عید، صله رحم، دید و بازدید، میهمان نوازی، سفرهای متنوع زیارتی و سیاحتی، عیادت از بیماران، حضور بر سر قبور شهدا و درگذشتگان.... امسال نوروز ما در فاطمیه، رنگ و بوی خاصی دارد
شمال نیوز : کسی تردید ندارد که نوروز ما در فاطمیه، رنگ و بوی خاصی خواهد داشت و مردم ضمن رعایت آداب و رسوم حسنه نوروزی مثل دعای عید، نماز عید، صله رحم، دید و بازدید، میهمان نوازی، سفرهای متنوع زیارتی و سیاحتی، عیادت از بیماران، حضور بر سر قبور شهدا و درگذشتگان....(ادامه)
صادقعلی رنجبر هدایای مردم در جشن عاطفه ها به چه کسانی می رسد؟!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر تخریب منتقدان، جایگزین انتقاد سازنده از آنها!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.